☾ Új téma ☽

12:59

Az utóbbi időben nagyon sokat gondolkodtam a blogon és a témáján és azon, hogy miért ilyen nehéz leülnöm a gép elé és írnom egy bejegyzést.



Nevezhetjük ezt fejlődésnek vagy csak szimplán annak, hogy ráébredtem, hogy attól függetlenül, hogy még nem érintettem a feminizmus és a nemi diszkrimináció minden nagy és apró témáját, sőt nagyon távol állok attól, nem tudok miről írni. Ez drámaian hangzik, de cseppet sem az. Arról van csak szó, hogy nem értek egyet teljesen a feminizmussal, szóval nem szeretnék teljesen azonosulni vele.


2016 elején, amikor indult ez a blog, még eléggé máshogy gondolkodtam. Fogalmazhatunk úgyis, hogy egy két lábon járó Tumblr voltam, ami nem túl egészséges életmód. Szerencsére ezen túlléptem, viszont így már a blognak a témáját nem érzem teljesen magaménak. Így hát az új terv, ami remélhetőleg menni is fog, több általam szerkesztett/készített  képet és rajzot fog tartalmazni. Ezen kívül elkezdtem barátkozni a videó szerkesztéssel is, szóval azokat is ki tervezem rakni.

Mazsola


You Might Also Like

0 megjegyzés

Ráadás.